Gün bitti... Kırdıklarımız, kırıldıklarımız, söyleyemediklerimiz de bugüne karıştı. Belki her şey istediğimiz gibi olmadı ama umut, yarına saklanan en güzel duadır.
Rabbim; gönlümüzde taşıdığımız yükleri hafifletsin, affedilmeyi bekleyen hatalarımızı bağışlasın, sabırla beklediğimiz güzellikleri en hayırlı vakitte nasip etsin.
Her gecenin bir sabahı, her sıkıntının bir ferahlığı vardır. Yeter ki insan umudunu ve duasını kaybetmesin.
Huzurlu, bereketli ve hayırlı geceler 🌙🤲...