📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sınav hazırlığındaki insanların kalben Allah’a daha çok yakınlaştıklarına inanıyorum. Pratiğe yansımasa bile sınav stresiyle gelen o büyük belirsizlik, insanı fark etmeden en büyük sığınağa itiyor. Hâsılı kelam, Rabbim cümlemizin yardımcısı olsun:)
Aklıma bir şey takıldı. PDF olarak kitap okumak etik değil. Yazarın emeği göz ardı ediliyor vs.
Peki kütüphaneler? Ordan aldığımız kitaplara da para ödemiyoruz hâliyle yazar para kazanmıyor. Peki neden kütüphaneler etik de PDF etik değil?