Bu akıl sınavı. Kötülük olmasa "Cennet ya da Cehennem" kavramı olmazdı ki. Kötülük olmasa adliyelere gerek kalmazdı. Koca koca adliye saraylarında bulamadığın adalet de Mahkeme-i Kübra'dadır. Son büyük hadiseler şeytanın küresel çaptaki kötülüğüdür. Bir de içimizde ve dışımızdaki kötülükler var. İnsanın sıfırlanmaya ihtiyacı var, dünyanın değil. Dünyayı sıfırlamak kimsenin haddine değildir. İnsan kendini kalben temizleyip sıfırlamalıdır. İnsan her gün yeniden doğar. "Sıfırlama ve yenileme" insanın kendisinde olmalı, düzeltmeli, dürüst ve düzgün olmalı, iyi insan olabilmeli, iyi işler yapabilmek için hayata başlamalı.