Yaşam bir güvercin olsaydı,muhakkak gönlün de uçardı.
Ölüm bir düş olsaydı ,koynunda uyurdu benim dermanıma acı olansın,ne yapsam da uzak olamıyorum senden,gönül kafesine düşmüşüm bir kere,beni senden,sen bile alamazsın,yıllarım bir güne sığsa onu da sende yaşarım.Bir dağ uçurumda içime seni çekiyorum,genzimi yakıyorsun ben yine kahkaha atıyorum. Neek