d.

@duyguleo1·
·
sabitlendi
“İşte biz de kalkıyoruz masadan İki soğuk çay ve bir ayrılık ne kadar tutar?”!!!!!
Hayat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kozmik evrende geçmiş ve gelecek yoktur. Sadece bugün vardır. Bugün sonsuz bir şimdidir ve şimdi, anlardan ibarettir. Hayat anlardan ibarettir.
Yaşamı izliyorum,kaderimi. Her gün ufak etkilerle yönü değişen çizgimi. Aslında benim olmayan bir hayatı yaşamanın dayanılmaz baskısından kaçış bu. Ama farkında değilim. Ben olamamanın dışında her şey olmuşum.
Nazı en çok geçtiği için çok üzdüğü, en az sevgisini gösterdiği sevdikleri olur bazen insanın. Ben çok geç öğrendim aslında gerçekten seni seven insanların tek istediği şeyin senin sevgini görmek olduğunu!"
İnsan konuşmadan da anlaşılmak ister. Sevdiğimiz insanlardan bunu beklemek çok mu Şehrazat?