“O zamanlar insanlar,daha iyiydiler denemez,kim bilir,ama daha başkaydılar.Belki de kuşları daha çok seviyordular.Belki de yürekleri yufka,daha acımayla,daha sevgiyle doluydular.Belki de doğaya daha yakındılar,kim bilir...”
“Bu yüzden sen sen ol da onu ince duygularının ereği yapma.Ne mutluluk ne de acı duy onun uğruna.Sana göre değil o.Sen kendine göre kişiler ara bul.Gönlünün,canının bütün gücüyle hissettiği bir aşkı böyle bir armağanı istemeyen,değerini bilmeyecek olan birine verme.Onurlu ol.”