Bir solukta okuduğum, yine kısa öykülerden oluşan bir Şermin Yaşar şaheseri. Öykü okuma alışkanlığım hiç olmamıştı, ta ki Şermin hanıma kadar. Okurken şimdi nolacak heyecanı bi yandan, kendimi yeri geldi gülmekten alamadığım, yeri geldiğinde düşündüren öyküler silsilesi. Daha çok tebessüm ettirdi tabii ki:)) Yazar o kadar içten, o kadar doğal yazıyor ki sanki karşılıklı bir masaya oturmuşsunuz anlatıyor da anlatıyor. Bir sonraki öykü kitabını heyecanla bekliyorum. Herkesin okumasını şiddetle tavsiye ederim.
Deli TarlaŞermin Yaşar · Doğan Kitap · 20258,6bin okunma
Bir insanı yargılarken neden onu kıyafetlerine sarıp sarmalayarak değerlendiriyoruz? Böyle yaptığımızda insan bize kendine ait olmayan özellikleri gösterir ama değerini gerçekten açığa çıkaracak özelliklerini saklar. Öğrenmek istediğimiz kılıcın fiyatıdır, kılıfının fiyatı değil. Kılıfı çıkardığımızda belki de kılıç için bir kuruş bile ödemeyiz.