Emine

Emine
@e_minne0
Mesaj atmayın .
Öğretmen
Birecik
15 Ağustos 1996
38 okur puanı
Ağustos 2019 tarihinde katıldı
2'nci şiirim :))
Sebepsiz sevdik bazısını. Neden aramadan sadece sevdik. Gözlerini, ellerini, yüreğini.. Sorgusuz sualsiz sevdik. Gülen yüzünü, sıcacık dokunuşunu, rengârenk dünyasını… Mutlu olduk kimi zaman kimi zaman gözyaşı döktük. Kimi zaman şah damarımız kadar yakın olduk birbirimize kimi zaman çok uzak. Hep sevdik bazısını sebepsiz. Bir çocuk gülümseyişi kadar saf, bir anne şefkati kadar sıcak… Hiç ihanet etmedik sevgimize. Bedenimiz hep başka tenlerdeydi fakat ruhumuz hep beraber atardı… Bedenimiz can çekişirdi fakat ruhumuz bir o kadar yaşardı sonsuza dek.. Aşk da tam olarak bu değil miydi ? Sebepsiz sevdik bazısını… Ruhumuzun derinliklerinde çığlık çığlığa kopan kıyamete aldırış etmeden sevdik… Kırdık, kırıldık, ama hep toparladık. Bazen ıslattık geceleri yastığı, yorganı… Mutluluktan, mutsuzluktan… Ama hiç gitmedik birbirimizden; her acıya göğüs gerdik, birbirimize kenetlendik. Sebepsiz sevdik bazısını… Sessiz sessiz, aman kimse duymasın, ondaki güzelliği görmesin diye ödümüz koparcasına sevdik. Bıkmadan usanmadan hiçbir an pişmanlık duymadan sevdik. Bir nedene ihtiyacımız da yoktu severken. Sadece sevdik hiçbir neden aramadan… Musa ÖZMEN
Edebiyat
Emine
Hikayesi var mı şiirin:)
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İhanet!
Bir kere ihanet eden dâima ve her şeye ihanet eder. İhanete hiç alışmamalı.
Sayfa 30 - İthaki yayın evi·Kitabı okudu
Edebiyat
Emine
Çok doğru .
Affetmeye hazırım ama unutmak affetmekten çok daha zor...
İlişkiler
Emine
Yaptığı hataya bağlı