Duyarsın, görürsün nasıl yaşıyor insanlar? Gerçeklikte yaşıyorlar, görürsün. Yaşam, onlar için ödünç alınmış değil. Yaşamları uyku gibi, hayal gibi uçup gitmiyor. Yaşamları sonsuza dek yenileniyor. Sonsuzca gençler.
Nerede hayallerin? Yıllar ne çabuk geçiyor. Ve yine soruyor kendine: 'naptın bunca yıl?' En iyi zamanlarını nereye sakladın? Yaşadın mı, yaşamadın mı? Baksana, yeryüzü nasıl soğuyor. Daha yıllar gecicek ve peşinden yalnızlık gelecek. Bastonlu titrek yaşlılık gelecek. Fantastik dünyan ağaracak, donacak, hayallerin kaybolacak.