Nerede hayallerin? Yıllar ne çabuk geçiyor. Ve yine soruyor kendine: 'naptın bunca yıl?' En iyi zamanlarını nereye sakladın? Yaşadın mı, yaşamadın mı? Baksana, yeryüzü nasıl soğuyor. Daha yıllar gecicek ve peşinden yalnızlık gelecek. Bastonlu titrek yaşlılık gelecek. Fantastik dünyan ağaracak, donacak, hayallerin kaybolacak.
Bir kız çocuğunun büyümesi ne zaman biter acaba? İlk adet gördüğünde mi, 18 yaşını doldurunca mı, evlenince mi, saçına ilk ak düşünce mi?
Bence hiçbiri değil. Bir kız çocuğu büyümez, kaç yaşına gelirse gelsin asla büyümüş gibi hissetmez kendini. Son nefesini içi arzularla, heyecanlarla dolu bir kız olarak verir.