"... dünyanın doğusuna doğru ilerledikçe
çoğalır hiçbir yaşa gelmeden ölenler
ve neden öldüğünü bilmeden ölenler yemen'de
altmış yaşında da olamaz kimse
kırkbeş yaşında da tam tamına
ben artık neyi yazıyorsam
onu yazdığım yaşta duracağım
karar verdim yalnız oralarda yaşayacağım... "
Melisa Gürpınar / Gece Yarısı Notları
Aslında, arada olmaktı Güzellik.. Eros gibi, ne çok fakir olmaktı ne de çok zengin. Ortası olana "Güzellik" denir sadece, ne fazlası istenmeli ne azı yalnızca gerektiği kadarı.