Onca belirsizligin icerisinde sundan eminim ki insanlar en ustteki zayif tabakanin altinda iyi olmak sevilmek isterler.Hatta kotuluklerinin cogu sevgiyi kisa yoldan elde etme cabasidir...Bana oyle geliyor ki siz ya da ben iki dusunce ya da eylem arasinda secim yapmak zorundaysak ,olumumuzu dusunmeli ve dunyaya mutluluk getirecegi sekilde yasamaya calismaliyiz.
Hikayemiz tek bir hikaye .