Ebru80

Ebru80
@ebrulineseli
Homo dolorist
“Birinin kötü olduğunu düşündüğü bir şeyle seni nitelendirmesi hiçbir zaman hakaret değildir. O kişinin ne kadar zavallı olduğunu gösterir, seni incitmez.”
Sayfa 142 - epsilon·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Başka insanların çoğunluğunun düşüncelerinden bağımsız hareket eden tek şey insanın vicdanıdır.”
Sayfa 138 - epsilon·Kitabı okudu
“ama bazen bir adamın elindeki incil…Babanın elindeki viski şişesinden daha tehlikeli olabilir.”
Sayfa 63 - epsilon·Kitabı okudu
“Çocuk insanlardan biri olup çıkmıştı, bir insan için acı çeken, bir insanı seven, bir sevgiden kendisini yitiren, sevgi yüzünden aptalın biri kesilen bir çocuk insan!”
Sayfa 121 - can·Kitabı okudu
“Yarası meyveye durmuş, acısı ışımaya başlamış, Ben’i akıp giderek birlik içine karışmıştı.”
Sayfa 134 - can·Kitabı okudu