çok kötü yorumlar okuyarak basladım bi kitaba… bir kişi nasıl böyle igrenç bir sey yazar… bir anne nasıl böyle bir sey yazabilir… mide bulandırıcı gibi gibi… evet bir anne nasıl böyle bir şey yazabilir diye sorabiliriz ama yazar olan bir anne yazabilir bence… bu yazarın baska kitabını okumadım hatta *boykot* bir yazar oldugunu da duydum… bu kitap için yorumum gercekten mide bulandırıcı bir kitap, kesinlikle öyle. ama yaşattığı dilemma mükemmel ötesi… baştan sonra okudugumuz şey mi gercek yoksa en son mektupta yazanlar mı??? sanırım asla bilemeyecegizzz xoxo.
not: umarım filme farklı bir son eklemezler…
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!