Ebru

Ebru
@ebruu__
İçimizdeki gölgelerin sesi; "Kitaplar"
"Yaşama sevinci adına bir tutamağım kalmadı Ömür hanım. Bir garip boşlukta çiviliyim günlerdir.."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Ben o eski intiharların çocuğu Neremi öpseler oram en ıssız.."
"Ama önce sen kendini inşa etmelisin, dimdik bir beden ve dimdik bir ruhla."
"Çok fazla şeyim var, ama Onsuz hiçbir şeyim yokmuş gibi.."