Yazarın okuduğum ilk ve tek kitabı. Yazar okuru tasranın karanlığından alıp dünyanın bir ucuna götürüyor. Tüm zamanların mağdurlarına ve bilhassa kadınlarına yazılmış ezberbozan ve hatta feminist denebilecek bir kitap. Bence kitabı okuyan tüm kadınların, romanın sonuna geldiğinde tıpkı benim gibi rahat bir nefes alarak gülümsediğini düşünebilirim.
Toplumsal cinsiyet farklılıkları, aile kurumunun kutsallastirilmasi, kadının yaşadığı baskılar, fiziksel şiddet, tecavüz, ensest, toplumun iki yüzlü ahlakı gibi gibi her gün çevremizde gördüğümüz siradanlasmis normallestirilmis yaşamlar. " erkekler rahat etsin diye kadınların çoğu zaman susması gerektiği " anlayışı ile büyütülen kız çocuklarının yazgısına dikkat çekiyor yazar. Netice itibariyle Kuru Kız bir roman, bir hikaye değil yalnızca. Akıcı bir üslupla yazılmış romanı okuyan herkes farklı bir konu anlayabilir. Benim ilgimi çekti açıkçası. Kitap tavsiyemdir.