🍀Bana kadın düşmanısın diyorlar.
Oysa bu bir iddiadır ve her müddei iddiasını ispata memurdur. Onlar buna güç yetiremeyecekler biliyorum, ama ben onlara bir iyilik yapayım ve konuya dair birkaç kelam edeyim ki belki körelmiş bilinçlerini keskinleştirebilir, birkaç dakikalığına da olsa farkındalık sahibi olmalarını sağlayabilirim İnşaAllah 😁
İnsan,
dışı güzellikler mâbedi
içi çirkinlikler mahşeridir.
Ve güzeli göremez ruh; kendi güzel olmadıkça. Çünkü sende olmayanı görmen mümkün değildir.
Ben, hayatımın hiçbir döneminde adım kötüye çıkacak diye hiç düşünmedim. Kalbimin onaylamadığı bir şeyi asla benimsemedim. Hayatıma girenleri memnun etmek için bir çaba göstermedim. Ben, içten ve doğal bir şekilde kendim olmayı tercih ettim. Yed-i tûla sahibi olmaya azmettim. Bunun sonucunda çoğu kişi beni egoist veya narsist olmakla suçladı. Çünkü onlara göre uyumlu bir insan olmak, onların keyfini çıkarıp gönüllerini hoş etmektir. Ben bu dünyaya sadece kendi potansiyelimi sergilemeye geldim. Kendine mâlik olan bir insan başkasına ait olmaz. Bilinci körelmiş olanların beni beğenmeyişini normal karşılıyorum. Tavırlarınızın başkaları için çok önemli olduğunu düşünüyorsanız aşağılık kompleksiniz var demektir. Bu durumda sürekli rezil olma kaygısı taşırsınız, insanların halinize güleceğinden korkarsınız. Demek ki siz başkalarının sizin hakkınızdaki düşüncelerini çok önemsiyorsunuz. İnsanları pek ciddiye almayın, çünkü günün sonunda ayrı yataklarda yatıyorsunuz. Ciddiye alacağınız tek kişi eşiniz olsun.
Ne yazık ki bu ülkede;
Bir kıza yalakalık yapmazsan kabasın
Bir patrona yalakalık yapmazsan verimsizsin
Bir iktidara yalakalık yapmazsan vatan hainisin
Bir şeyhe yalakalık yapmazsan kafirsin. Oldu gözlerim doldu😁
Egzotik tanımlamalarla, edebi betimlemelerle, romantik yüceltmelerle kadını
Eylül ayı içün derslerle birlikte bunlar uygun mudur hocam :)
Çürümenin kitabı halihazırda okuduğum kitaptır zaten kendileri. Diğerleri de ucundan kıyısından tırtıkladıklarımdan :)
Eylül ile birlikte hepsi bitsin de yeni yeni kitaplara yelken açalım inşallah Sübhaneke dinimiz aminn :)