Ne güzel pazar günü yoğun bir kar yağışı.. zannettik ki karlarla süslenecek şehrimiz..
Okulların açılacağı için heyecanlı çocuklar...
İşine gidecek insanlar...
Kim bilebilirdi ki Sevdiklerimizi göreceğimiz son gün olacağını?
Koca 1 yıl geçti üzerinden... Ne yanan canımız ne de kanayan yaramız geçmedi. Geçmeyecekte...
Yüreğimizin yangısı bitmiyor.
Düşünüyorum da enkazda kalan yakınlarımı o zaman hangi sabırla, dirayetle öyle bekleyebilmişiz?
Nasıl da geçirmişiz o günleri...