Bu sıralarda , insanların birbirlerini aramaları , bulmaları ve birbirlerinin içini seyretmeleri için konuşmanın neden muhakkak surette lazım olmadıgını , neden bazı şairlerin boyuna , tabiatın güzelliği karşısında yanlarında konuşmadan gidecek birini aradıklarını anladım.