Eda Soya

Eda Soya
@eda_soya
Hep yazmak istiyorum. Ama ne lüzumu var? Bu kadar yazdım da ne oldu? Her şeyi, her şeyi, bilhassa ruhumu hiç bulunmayacak yerlere saklamalı...
Sayfa 156·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Muhakkak ki bütün insanların birer ruhu vardı, ama birçoğu bunun farkında değildi ve gene farkında olmadan geldikleri yere gideceklerdi.
Sayfa 83·Kitabı okudu

Eda Soya

, bir kitap okudu
10/10
·600 syf.·
139 günde okudu
·
2022 4. kitabı
George R. R. Martin
9.3/10 · 4.625 okunma

Eda Soya

, bir kitap okudu
6/10
·68 syf.·
2022 3. kitabı
Stefan Zweig
7.6/10 · 266,8bin okunma
Garip değil mi? Ulaşamıyacağımız kadar yüksekte sandığımız kişiler, aslında eğilemiyeceğimiz kadar alçaktadır. Victor Hugo