Bense öyle sanıyordum ki aşıkların hayatı sıcak bir öğle vakti gibi rüzgarsız hareketsizdir. Halbuki sevgide rahat yok. O da değişiyor, durmadan değişiyor... Bütün hayat gibi.
İnsan niçin yaşadığını bilmezse günü gününe yaşamakla kalıyor ;günün geçmesini, gecenin gelmesini beklemekten başka zevki olmuyor. Bugün nasıl yaşadım, sorusuna cevap vermeden uykuya dalıyor, ertesi gün yine aynı hayat.