Eda

İnsan niçin yaşadığını bilmezse günü gününe yaşamakla kalıyor ;günün geçmesini, gecenin gelmesini beklemekten başka zevki olmuyor. Bugün nasıl yaşadım, sorusuna cevap vermeden uykuya dalıyor, ertesi gün yine aynı hayat.
Sayfa 286·Kitabı okudu
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ya şimdi ya hiçbir zaman!.. Var olmak ya da yok olmak..
Sayfa 231·Kitabı okudu
Edebiyat
Ya ben yaşadığım hayatı anlayamadım ya da bu hayatın hiç bir değeri yoktu.
Sayfa 227·Kitabı okudu
Edebiyat
Hayat uslu bir ırmak gibi akıp gidiyordu: Yapılacak şey kıyıda oturup, birer birer herkesin başına gelen kaçınılmaz olayları seyretmekti.
Sayfa 145·Kitabı okudu
Edebiyat
Kim olursan ol. Dünyada kendisi için hiçbir şeyi olmayan bir insanın bile başkalarına yardım edecek bir şeyi vardır. Hiç olmazsa bir tek sözü...
Sayfa 51·Kitabı okudu
Edebiyat