• e.

• e.
@edakrslnn_
..sonra odam: masa, karyola, kitaplar. Benim inim.⚘ instagram.com/seramicsoul
10/10
·120 syf.··
2022 44. kitabı
·
1 saatte okudu
·
Okunma: 16 Kasım 2022 08:35
Babamın masasının üzerinde görüp, bir iki sayfa okurum diye çantama attığım bir kitaptı ilk başta.. lakin sonradan unuttuğumuz şeyleri bir bir hatırlatan değerli bir kitap oldu benim için ♡ umarım okuduklarımı sadece okumuş olmam, hayatıma geçiririm..'
1000k
Küçük SözlerBediüzzaman Said Nursî · Diyanet İşleri Başkanlığı Yayınları · 20212,873 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
9/10
·80 syf.··
2022 16. kitabı
·
1 saatte okudu
·
Okunma: 31 Mart 2022 00:00
• Bir öğretmen hayatınıza dokunup, güzel bir şekilde değiştirebilir.. • Aytmatov en sevdiğim yazarların başında gelir. Her kitabını ayrı bir merak, ayrı bir ilgiyle okurum..Kendisini tanıma fırsatım olabilseydi, çoookk isterdim.. Ruhu şad olsun. • Kitabı bir kaç saat içerisinde bitirebilirsiniz. Kısacık bir kitap olmasına rağmen bir hayli dokunaklı.. Bazı yerlerde gözlerim dolmadı değil :') Öğretmen olmamasına rağmen çocukları okutma isteği olan Düşeş ile öğrencilerinden olan Altınay'ın birbirlerine olan inanç, sevgi, bağlılığını gözleri önüne sermiş Aytmatov. Her şey bitti dediğin o an, öğretmenin tarafından sana uzanan o el... •Sadece kitabın sonunda keşke soru işareti kalmasaydı, Altınay ile Düşeş yıllar sonra karşılaştılar mı, ne oldu bilmek isterdim.. • Bir öğretmen hayattaki şansımızdır..Okurken aklıma çocukluk öğretmenim geldi :) Kendisi benim için hala çok özel ve çok güzel. Hülya öğretmenime sevgi ve saygı ile..
Edebiyat
İlk ÖğretmenimCengiz Aytmatov · Nora Kitap · 201810,7bin okunma
10/10
·276 syf.··
2022 15. kitabı
·
1 saatte okudu
·
Okunma: 27 Mart 2022 00:00
▪︎ Merhabalar, öncelikle yazarın okuduğum ilk kitabı. Ne hissettiğimi, nasıl hissettiğimi anlayamıyorum..sadece net olarak bildiğim kitabın devamı 'Zeynonun Oğlu' nu hemen sipariş verdim, okumak olacak. • 300 sayfalık bir kitap bir gün de biter mi? evet biter..bittikten sonra şöyle içim acıdı ya, içli bir üzüntü duydum..boş gözlerle baktım 'ben ne okudum ya? hemen nasıl bitti ?' derken buldum kendimi.. ve ben en çok Zeyno karakterini sevdim..Canım Zeyno.. •ilk sayfasından itibaren sizi içine çekiyor ve kitabı elinizden hayatta bırakamıyorsunuz.. Kitabın içerisine girmek çok istiyorum, lakin okumayan arkadaşlara ipucu vermek istemiyorum.. sadece alın ve okuyun. • Diyeceğim tek şey acaba biz olsak ne yapardık? birden gelen sevda karşısında ne yapabilirdik? Kitaptaki tüm karakterlere üzüntü duyduğumu dile getirmek isterim, yeri de geldi sinirlendim..yazar tüm karakterlerle aramda bir bağ oluşturdu...oturup düşündüğüm zaman sanki hepsini neyi, neden ötürü yaptığını anladım ve kızgınlığım gitti..Sadece Hasan'a olan kızgınlığım bir hayli var..sona yaklaştıkça ne olacağını tahmin etmiştim..tahminim de doğru çıktı. ikinci kitap için de tahminlerim var ama bakalım.. gözüm yolda, kitap elime gelir gelmez hemen okuyacağım!
Edebiyat
Kalp AğrısıHalide Edib Adıvar · Can Yayınları · 20233,086 okunma
7/10
·80 syf.··
2022 10. kitabı
·
25 saatte okudu
·
Okunma: 18 Şubat 2022 00:00
•Henry...çıkan yangın sonucu, içerde kalan çocuğu kurtarmak için yangına dalan, ve bu yüzden yüzü yanan..kahraman ilan edilmesi gerekirken, insanların ondan korkup kaçması, canavar diye adlandırması içimi burktu diyebilirim..kitabın daha uzun olmasını isterdim. Sonunda Henry'e ne oldu? Kimse olan yakın durdu, sohbet etti mi? Neler oldu devamında bilmek isterdim..kitap yarım kaldı gibi bir şey oldu benim için..keşke Henry'nin iç sesini dinleseydik, yüzünün yanması yüzünden insanların ondan korkuyla kaçarken ne düşündüğünü, ne hissettiğini, iç sesini okumayı çok çok isterdim.. . . - 1 saar içerisinde bitirebileceğiniz bir kitap, keyifli okumalar '
1000Kitap
CanavarStephen Crane · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 20194,230 okunma
9/10
·152 syf.··
2022 9. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 11 Şubat 2022 10:14
Refet.. • Refet'i merak ederek daha önceki aylarda listeme ekleyip,alıp okumadan bir arkadaşıma hediye etmiştim. Tekrar kitap siparişimde eklemeyi tabiki de unutmadım, iyi ki de unutmamışım :) • Refet sefalet içinde büyüyen, babası ve annesinin aileleri tarafından ihtiyaçlı oldukları, bunu bildikleri halde yardım görmeyen kızımız. Kızımızın gece gündüz hiç durmadan, yemeden içmeden çabalayıp geldiği nokta tüm okurlara mutluluk gözyaşları döktürdü eminim :') • Durumu iyi olmayan ailelerin çocuklarının bu denli çaba ve hırsı, oturduğumuz yerden bir şeyleri başaramayacağımızın, bir meslek edinme gayretine şahit olup, sebeplerine bakıp birden fazla ders çıkaracağımız, oturup hamdedip, şükretmemize sebep olan bir kitap. İnsanlar ne fedakarlıklar edip, nerelere geliyor. Biliyorlar çünkü elbise yok, yemek yok, yatacak yer yok, para yok, yardım eden yok..iş başa düşüyor, oldukları yerden kalkmak için de var gücüyle çaba harcanıyor..Böyle emeğiyle bir yerlere gelenlere helal olsun! . . keyifli okumalar'
1000k
RefetFatma Aliye Hanım · İş Bankası Kültür Yayınları · 20187,3bin okunma