"Hayattan hiç zevk alamıyorum. Sanki duvarlar üzerime üzerime geliyor, yaşama sevincimi yitirdim artık..."
"Geçecek..."
"Her şey harika gidiyor! Kendimi çok huzurlu, çok mutlu hissediyorum.."
"Geçecek..."
Yaşamın inişleri ve çıkışları vardır ama bunlar geçer.
Aradığın şey o kitaplarda değil aradığın şeyi okuyarak bulamazsın. Sende eksik olan şeyi gözlerinle tamamlayamazsın. Aradığın şeyi dünyada arayacaksın aradığın şeyi yüreğinde bulacaksın. Dünyadaki tüm kitaplar, tüm hesaplar, akıl oyunları, sayfalarca laflar sevginin yerini tutmaz. Okuyarak öğreneceksin ama severek anlayacaksın.