“Nereye gideceğini bilmiyorsan hangi yoldan gittiğinin hiçbir önemi yok.”
“ Aslında, nereye gideceğini bilmenden daha önemlisi, kim olduğunu bilmen. Kim olduğunu bilirsen, gideceğin yer değiştiğinde ortalıkta dımdızlak kalmazsın ve nereye gideceğini çok daha iyi belirlersin.”
Bir kere var olduktan sonra artık sonsuza kadar varsınızdır, var olmamış kategorisine dönemezsiniz. Ölüm sizi bütünüyle yok edemez.
Çünkü en azından dünyanın fiziksel ve biyolojik varlığını mikro ölçüde de olsa değiştirmişsinizdir. Başka var olanların yaşamına etkileriniz olmuştur. Az ya da çok ama mutlaka.