Tabiatla kavga etmeye başladığınız an,ona saygı duymadan,onu okşamadan,onun ürünlerinden edeplice faydalanmadan yaşamaya başladığınız an,tabiat sizden çok fena intikam alır. Doğaya dönmek lazım, doğayla barışmak lazım. Doğaya intibak etmeyi;onunla beraber,ona saygı duyarak yaşamayı birçoklarımız unuttu. Çok açık ki hatırlamak ve hatırlatmak gerekiyor.