Eda

Eda
@edapolat98
@ruhununedasi
Hemşire
Lisans
Tekirdağ
5 Temmuz 1998
55 okur puanı
Nisan 2021 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Nereye gitsem, Hangi boylama sığınsam Bir kentin kenar mahalleleri gözlerin Ne kadar bulvarlara yerleştirsem de anılarımı.. Sensin, kendinden öte bir şeysin. Bence biraz daha uzatmalısın saçlarını, Bir yaprak fırtınasında usulca rakı içeyim. Anladım, Adı niye akşamsefası bu çiçeğin...
Şiir
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖

Eda

, bir kitap okudu
Puan vermedi·288 syf.·
2022 3. kitabı
İlber Ortaylı
8.4/10 · 8bin okunma
İnsanın kendini izole etmeye her zaman ihtiyacı vardır. Kendini izole edip düşünmesi gerekir. Boyutu değiştirmek gerekir. Ama çok yalnız kalıp çok düşünmek de akıl kârı değildir. "Fazlası akla zarardır" derler ama milletimiz gibi hep bir arada durmak daha büyük zarardır. Neticede insan yalnız kalmayı bilmeli. Bakınız;tren de insana bir tür yalnızlık verir, düşünmek için ideal ortamı sağlar. Nasıl? Ritim ve akıp giden görüntüler sunarak. Yürümek de buna benzer. Bir defa bir tür yalnızlıktır. Hareket halinde bir yalnızlık.
Alıntı
"Yaşamının anlamını arayıp arayıp hep bulduğunu sanıp, hep bulamadığını anlayıp hep yeniden araman, doğrudur yaşamın anlamı tam da odur işte: hep arayıp arayıp bulduğunu sanıp, bulamadığını anlayıp hep yeniden aramak zorunda olduğun..."
1000k
“yanımda olmanı istiyorum diyemediğim için bu yağmur içimi ıslatıyor dediğimi nasıl anlamaz? düpedüz sarıl bana dedikten sonra, sarılmanın ne anlamı kalır?”
Alıntı