Seda

Seda
@edasedabzkrt
Yalnız dökülen gözyaşları acıdır.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Gönül sevdaya karşı daima çocuktur.
Biliyor musun... çok üzüldüğüm zaman,çok seviyorum günbatımını.
Yalnız kalmadan hakiki mutluluğu bulmak mümkün değildir.
Sayfa 51·Kitabı okudu