Eda

O zamana dek,geçip gidenin dünya olduğunu varsaymıştı;alışkanlıklar,moda,her şey geçip gidiyordu:Fermina Daza'nın dışında her şey.Ama o gece,yaşamın Fermina Daza için de geçmekte olduğunu,kendi yaşamının da,beklemekten başka bir şey yapmadan geçip gittiğini ilk kez bilinçli olarak gördü.
Reklam
Beni en çok üzen ölüm değil,aşk yüzünden ölmemek.
Ağlamak için gözden yaş mı akmalı? Dudaklar gülerken,insan ağlayamaz mı? Sevmek için güzele mi bakmalı? Çirkin bir tende güzel bir ruh,kalbi bağlayamaz mı? Hasret;özlenenden uzak mı kalmaktır? Özlenen yakındayken hicran duyulamaz mı? Hırsızlık;para, mal mı çalmaktır? Saadet çalmak,hırsızlık olamaz mı? Solması için gülü dalından mı koparmalı? Pembe bir gonca iken gül dalında solmaz mı? Öldürmek için silah,hançer mı olmalı? Saçlar bağ, gözler silah,gülüş,kurşun olamaz mı? -Victor Hugo Victor Hugo

Eda

, bir kitap okudu
Puan vermedi·128 syf.·
2024 16. kitabı
Albert Camus
8.9/10 · 963 okunma
...onsuz bir dünya düşünmesi olanaksızdı çünkü.
Reklam