Kendimin bir diriliş eri olduğuma inanıyorum
Bir Diriliş Cephesi bulunduğuna ve kendimin de o cephede bir savaş adamı olduğuma, olmam gerektiğine inanıyorum.
Yine yeni yeniden okumaya başlıyorum bu kitabı yani yine yeni yeni yeniden gaflete düştüm ve ayağa kalkmak için ihtiyacım olan gıdalardan birisi üstad Sezai Karakoç'un Diriliş Neslinin Âmentüsü kitabı.. Belki bu kitabında belki diğer kitaplarından birinde tam hatırlamıyorum : "Ferdiyet şahsiyetle örülür İslâm'ın insan ideasında." diyor Sezai Karakoç beni bu cümle çok etkilemişti. Ben bu dinin bir ferdi miydim, yoksa şahsiyeti mi..? Ferdi isem elhamdülillah Müslümanım diyebilme hakkına sahip miydim..? Hâlâ cevap veremedim düşmelerim kalkmalarım; alnım ak, başım dik bu soruya cevap vermeme engel olmakta..
Kad enâre'l-ışku li'l-uşşâki minhâce'l-hüdâ,
Sâlik-i râh-ı hakîkat ışka eyler iktidâ.
***
قد أنار العشق للعشاق منهاج الهدى
سالك راه حقيقت عشقه ايلر اقتدى
***
Aşk aydınlatır hidayet yolunu âşıklara,
Hakikat yolunun yolcusu tabi olur aşka.
Fuzuli Hadîkatü's-Süedâ (Dîvân), I/1.
"Ey îmân edenler! Sizi hayat verecek şeylere çağırdıklarında Allah ve resulünün çağrısına uyun ve şüphesiz bilin ki, Allah kişi ile kalbinin arasına girer. Unutmayın ki, O’nun huzuruna götürüleceksiniz."