İhtiyarlar anlatırlardı: O zamanki insanların hepsi aziz gibi yaşarlarmış; tütün, şarap içmez, ibadeti ihmal etmez, birbirlerine karşı suçlarını bağışlar, kan gütmezlermiş. O zaman bir yerde eşya, para filan bulunca bir direğe bağlayarak yol kenarına bırakırlarmış. Ama Tanrı da ulusu bereket içinde yaşatırmış; şimdiki gibi değil...