Eda Şahin

Eda Şahin
@eedasahiin
Öğrenci
PAU/ İngiliz Dili ve Edebiyatı
Gaziantep
17 Ekim 1999
15 okur puanı
Eylül 2020 tarihinde katıldı
"Aşkımı dile getirdim diye beni küçümseme. Aranan sevgi iyidir. Ama daha iyisi beklenmeden verilen sevgi."
Sayfa 63 - Olivia·Kitabı okudu
Edebiyat
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Mâşa, Trigorin'e der ki " Bana kitaplarınızı gönderin, ama mutlaka imzalı olarak. Ama sakın 'saygıdeğer' filan diye yazmayın, şöyle deyin yeter: 'Kimin nesi olduğunu bilmeyen, bu dünyada ne için yaşadığı belirsiz Marya' ya... ' Elveda!"
Sayfa 49·Kitabı okudu
Edebiyat
"Belki de insan rol yapmak zorunda iken olduğundan da rahat görünür"
Edebiyat