Dokunmadan benim için ufuk açıcı bir kitaptı. Kendimi ağlarken de gülerken de düşünürken de buldum. Adalet’in yolculuğu beni öylesine etkiledi ki Her kadının,her insanın içinde kendinden bir parça bulabileceği bir kitap. Adalet’in yolculuğunda o kendisini keşfederken siz de hayattan bir şeyleri keşfediyorsunuz. Son zamanlarda daha güzel bir kitap okumamıştım. Psikolojik çözümlemeleri o kadar iyi ki kitabı ana karakter gibi yaşayabiliyorsunuz. Kaleminize sağlık
-SPOILER- Sadi Seber ile ikisini okumayı öyle isterdim ki… Adalet beni mahvettin
Altını çizmekten bıkmadığım,bir oturuşta bitirilecek, aşkı en iyi anlatan kitaplardan biri. Her okurun kitaplığında olması gereken,herkesin okuması gereken bir kitap. Çok zevk alacağınıza eminim. İyi okumalar
Çok güzel,çok etkileyici bir kalem. Hiçbir sayfasında sıkılmadığım,3 günde bitirdiğim ve çok keyif aldığım bir kitaptı. En sürükleyici klasiklerden biri benim için. Mutlaka okumalısınız,pisman olmayacaginizi dusunuyorum. İyi okumalar
Hayatımda hiçbir kitabı rahatsız olup bırakmamıştım sanırım. Yeraltı edebiyatı olduğu için normal karşılamak gerekiyor ama hassas bir bünyeniz varsa okumanızı tavsiye etmem. Rahatsız edici betimlemeler haricinde ise harika bir kalem… Sizi rahatsız ederken bir andan da keyif aldıran bir kitap. Yeraltı edebiyatı olduğunu göz önünde bulundurarak yüksek puan verirdim fakat benim sonuna gelebildiğim bir kitap olmadı maalesef.