Az önce eve dönerken arabanın altında bir kedi yavrusu gördüm. Çocuklar kediciğin kafasını plastik şişeye sokmuşlar. Hayvan tir tir titriyordu korkudan. Sizden ricam, çocuklarınıza, kardeşlerinize, çevrenizdeki çocuklara hayvan sevgisini aşılayın. Bizler de böyle içler acısı manzalar görmek yerine hayvanları seven çocuklar görmüş oluruz sokaklarda.
Bir kız çocuğunun büyümesi ne zaman biter acaba?
İlk âdet gördüğünde mi, 18 yaşını doldurunca mı, evlenince mi, saçına ilk ak düşünce mi?
Bence hiçbiri değil. Bir kız çocuğu büyümez, kaç yaşına gelirse gelsin asla büyümüş hissetmez kendini.
Son nefesini içi arzularla, heyecanlarla dolu bir kız olarak verir.