Benim için çok değerli olmasının yanı sıra oturup bitirdiğimde hüngür hüngür ağlamama sebep olmuş kitaptır. Senelerce nasıl yasaklı bir kitap olmuş anlayamadım ama bence bu kitap çocuk yetişkin fark etmiyor yeter ki okuyun
dizisi için kitabından esinlenmişler önce kitap sonra film pek beklentimi karşılamadı aslında ama yine de yeraltı edebiyatı havası var covidden önce kurgulanmış olması ve o abuklama olayının garipliği güzel kurgulanmış