Aynı konuda kalamamanı seviyorum. Kabul etmek gerekir ki saçma espri anlayışını, kalbinin olağandışılığını gösteren mütevazı yorumları, etrafındakiler adına iyimserlik numarası yapışını seviyorum.
Seni sevmek bana bitmek bilmez bir acı veriyor. Ollie, kendine karşı koyuşunla bana bitmek bilmez bir acı veriyorsun.
Sayfa 337 - martı yayınları - SPOI!!!! ama çok güzel T_T
Belki bir kahraman değilsin ama kötü bir karakter de değilsin. Bir petri kabından veya Frankenstein'ın masasından da gelsen bu umurumda değil. Artık nereden geldiğini önemsemiyorum; çünkü var olman ve denemeye devam etmen yeterli, Moritz. Bu en insani şey.