Ölürken bizden biri ,
dökecek bir gözyaşının
hakkını kendinde bulamamak
Ağlayarak çıktığımız
yoldan gülerek ayrılamamak
ne acı...
Ne acı bir asır
taşınırken omuzlarda
idrakine
varamamak dünün yarının...
Ne acı matemi tutulmayacak
bir vedanın...
/Efendii