Senin için "aşksız şehir"ne anlama gelir?
+Mutluluktan yoksun bir halk.
-Bir örnek ver...
+Faşizm altındaki İtalya, nazizm altındaki Almanya, günümüz dünyasındaki bütün bir insanlık...
Ah, bugünkü gençliğin şanssızlığı artık doğru dürüst bir ergenlik yaşayamamasında... Erotik, politik, ahlaki vesaire, hepsi birbirine karıştırılıp çorba edildi, hepsi tek bir kaba kondu!
İçeri giriyorum. Genç bir kadın bana eşlik etmek istiyor.
"Yalnız mısınız," diye soruyor.
"Evet," diyerek gülümsüyorum, "ne yazık ki..."
"Size eşlik edebilir miyim?"
"Hayır."
Kız, gücenerek uzaklaşıyor. Sizi kırmak istememiştim,hanımefendi. Bana darılmayın, ama ben yalnızım.