"İnsanların başka insanları bulmak için dünyaya geldiğini sanıyordum ve ben buraya seni bulmak için gönderildim. Seni bulmak, tenine dokunmak, nefesini koklamak ve tüm düşüncelerini duymak. Ama artık bunun doğru olduğunu düşünmüyorum.”
"Çünkü senin gibi biri için yaratılmak istemiyorum."
Rahatsız etti bu kitap beni ama kötü manada değil bilmiyorum her satırı okurken içime koca bir öküz oturmuş gibiydi. Ana karakterin yalnızlığı ve hiçbir yere ait olmayışını çok ince işlemiş yazar. Zordu kitabı okumak ama değer sanırım hayatınızın bir döneminde okumanız gerekiyor
Şiiri hep aşkın gıdası olarak düşünürdüm," dedi Darcy.
"Sağlıklı, güçlü, iyi bir aşk için doğru olabilir. Zaten güçlü olan bir şeye her şey iyi gelir. Ama eğer zayıf, cılız bir eğilimse tatlı bir sone açlıktan öldürür onu.