📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnsanlar özünde kötü, kaba ya da gaddar değildir. Ağır çalışma, ihmaller ve sürekli hor görülmeleri yüzünden ezik ve çaresizdirler. Ruhları kötülük doldurulmuş ve bu kötülüğü kendilerinden daha zayıf olanlara dökmeye hazırlar.
Başkaları oyunu oynamaya devam eder; biz
yapamayız. Zira varlık nedenimiz pasifleşir. O zaman her şeye katlanırız - hayata bile.
Tarihin büyük trajedlileri, bizi çevreleyen küçük trajediler gibi, insanların kalleşliği sonuna vardıramamalarından türer. Bilinç, vesvese, şaşmaz "adillik" iradesi toplumun temellerini sarsar. "Erdemler" toplumu çökertir. Kendini aşmaya duyulan laneti susuzluk, kahramanık, başka bir durumun büyüleyiciliği, ilerlemeye tapınma -hepsi zaman miti üzerinde temellenerek- insanı bir misyonu olabileceğine inandırıp ideal toplumun da kalleşler toplumu olduğunu unutturarak paramparça eder insanı.