"Kendimi ve hayatımı bir cümle ile özetleyecek olsaydım, o cümle; “Her şeyi düzeltmeye kalkışmanın, yok ettiği.” olurdu. Bir şeyleri tamam etmeye kalkıştıkça kendim yok oldum hep. Hangi dala elimi uzatsam kurudu, ben de kurudum. Bazı şeyler bozuk kalmalıymış, yaşadıkça öğrendim."
◇ Ali Bayam ◇
-Her halini anlatan değersizleşir;
-Her övgüye aldanan kaybeder;
-Herkese güvenen yolda kalır;
-Her sırrını açığa vuran yalnızlaşır;
-Her meziyetini ortaya döken tükenir;
-Her bildiğini söyleyen cahil kabul edilir
#Farabi💫