Misafir yine beni şaşırtmayan bir nermin yıldırım eseri ... öyle güzel kelimeleri biraya toplayıp öyle dokunaklı cümleleri kurarken bir yandan psikolojik tespitler bir yandan muziplikler yaparak dans eden satırlar arasında kurulmuş mükemmel bir kurgu “ev” ve “misafirler” in hikayesi bir dolu sorgulamayı barındırıyordu içinde ... “unutma beni apartmanı” romanından “süreyya” karakteri ile yeniden karşılaşmak klasik nermin yıldırım hareketi olarak en sevdiklerimden illaki daha önceki romanlardaki karakterlerden biriyle karşılaşıyorsunuz ve bu eski bir dostla beklemediğin bir anda karşılaşmak gbi geliyor esin ve adalı nın hikayesi henüz yeni başlıyor gibi hissetsem de asım ve rikkat ın yaşanmamış yılları kalbinizde bir sızı bırakıyor ... kitabı okurken çok fazla altı çizili cümlem oldu ama buraya en son çizdiğim kısmı bırakıyorum “Siz şimdi bilmiyorsunuz ama tam şu anda mutlusunuz aslında. Mutluluk dedikleri kuşun kanadı değil, bir anlık nefesidir, his bu histir, dem bu demdir. Bunu sonradan anlamayın e mi evladım, şimdi anlayın” ....
MisafirNermin Yıldırım · Hep Kitap · 20183,011 okunma