beni tanıyın!! ‎ꫂ᭪݁
merhabaa böyle bir şey yapmak istedim aslında gizemli kalmayı tercih ediyordum ama çoğunuzla diyaloğa girdiğimi fark ettim, ve ben sizi az buçuk tanırken sizin beni tanımamanız hoş olmaz diye düşündüm. kendimden bahsederken biraz utanırım o yüzden bu ileti de bir utanç kaynağı benim için 😔 ama merak edenler vardır belki, birkaç kişinin de yaptığını gördüm ben de özendim birazcık eheh🫂 ✶ öncelikle adım zümra, zöya, zümi, zümiya, lily, lianxue, liya diye bir sürü takma adım var. nerden geldi diye sorarsanız bazılarını ben uydurdum. yazar takma adım Zöya Liya, Z.L. diye kısaltıyorum, kendime ait bir Z çizişim var ve elimin değdiği çoğu şeye o Z şeklini atıyorum. yazıyla ilgili bir şeyse L'yi de ekliyorum. şiir ve günlük yazmayı da ek olarak çok seviyorum. ✶ 18 yaşındayım, ankara'da fransızca tercümanlık okuyorum. dillere çok büyük bir ilgim var poligot olmak istiyorum. anlık olarak anadil türkçe, C1 ingilizce, B2 fransızca, N5 japonca, A2 almanca ve HSK1 çince biliyorum. ✶ kitap okumak en büyük hobim ama başka bir sürü hobim var. piyano çalmayı çok seviyorum ve müzik özellikle piyano hayatımın çok büyük bir bölümünü oluşturuyor. aşırı iyi çalamıyorum çünkü eğitimini almadan kendim çözerek öğrendim, ama piyanoya duyduğum aşk herhangi birine beslediğim duygulardan çok daha güçlü... -`♡´- onun dışında örgü örüyorum, ajanda yapıyorum, shoujo animeler izliyorum, resim çiziyorum (çoğunlukla suluboya, akrilik ve dijital) ve koleksiyon yapıyorum. doğal taş ve mlp kayou kart koleksiyonum var ama genel çoğu şeyin koleksiyonunu yapmayı severim. ✶ benim hakkımda fun fact: harry potter izlemedim ya da okumadım. hikayeyi biliyorum ama izlemeyi ya da okumayı düşünmüyorum çünkü ne kadar bana hitap etse de seriyi pek beğenmiyorum. (kişisel sebeplerle, üstünüze alınmayın canlarım)
Ufak bi güncelleme problemisi var eheh ne zamandır girmiyom ben ya özlemişim hee
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Arkadaşlarımın hepsine bu uygulamayı indirtip buradan grup açtım eheh. Hesaplarına bakmak isterseniz buraya bırakıyorum RED Hera. Zeus️️️ Loe Valdia @Joa_Grayson Thalia grace Ares hörmis Mr D
Fearless'ı yarım bırakmıştım şimdi geri dönüyorumm ve ben zannediyordum ki 250lerde falanım ama 180lerdeymisim :(( şahsen seri bitsin diye döndüm ama umarım toparlar yoksa beni çok zor günler bekliyor ahsnshans birde ilk kez aynı anda iki kitap okuyacağım (benim fearless'a karşı güvensizlik ösmskasnshs) küçük prensi tekrar okuyacağııım^^ neyse durum bu arkadaslar eheh iyi geceler hepinize<3
merhaba merhabaa! zamanının ve ingilizcesinin müsait olduğunu düşünüp üstüne bir de heyecanlanan ve meraklanan okurlar benimle iletişime geçmek isterse detaylardan bahsedebilirim. kurumlara göz gezdirmek isterseniz aşağıdaki linkler üzerinden erişim sağlayabilirsiniz. (alana meyyal hemen aklınıza gelen bir arkadaşınızla paylaşmak da isterseniz kadayıf üstü dondurma tadında olur ya eheh.) çook teşekkürler. instagram.com/biravucgonullu?... instagram.com/futurekids_es?i...
1000Kitap
Eheh sey mazisi asagidakinin
Karşımdaki adama bakıyordum, yanında benden daha güzel olan bir kadınla oturuyordu benim ona baktığım gibi o başka bir kadına bakıyordu. Aşk böyleydi işte karşılıksız sevmek gerekti,arkadaşlarım sesleniyordu ama ben öyle kırıktım ki gördüklerime kulaklarım duymaz olmuştu . Adım tekrar anıldığında dönüp baktım "Linalya neyin var" dedi Victor, sessiz kaldım o anlardı beni zaten gözleri adam ve kadını buldu sonra bana baktı ifadesi sabitti ama gözlerinde ben üzüldüğüm için olan öfkesini görüyordum o benim tek dostumdu ve beni anlıyordu birlikte masadan kalktık en sevdiğim kahve vardı elimde üzerimde vitage ekose uzun bir elbise... Kampüste yürürken Victora baktım yine " Konserin olacakmış bana önden bilet ayırırsın değil mi? " diye sordum şakacı bir tonda oda gülümseyerek "Merak etme en güzel yeri sana ayırdım açık hava tiyatrosunun en ön kısmı ah istersen şimdiden imza verebilirim " dediğinde kıkırdadım hep ağır başlı olan o adamın yanımda ne kadar çocuklaştığını fark etmeden edemedim sesi daha ciddi bir tona büründü sonra " Linalya...gelmeni çok isterim cidden hem senin için bir şarkı söyleyeceğim...gelmelisin" dedi şaşırdım şarkı mı benim için mi daha önce yaptîğı bir şey değildi kabul ettim ve ne olursa olsun geleceğimi söyledim ***** Konser günü En önde oturuyordum üzerimde saten kahve rengi elbise ve içinde ipek beyaz gömlek vardı Konser başlamak üzereydi önce Victor çıktı sahneye bir sürü şarkı söyledi konserin sonuna doğru mikrofonu eline aldı ve "Öncelikle herkese tekrardan merhaba burda benim için çok önemli olan bir kişi bir kadın var benim dostum sırdaşım her şeyim,iyikim, bu şarkı ve sözler ona itraf gibi olacak çünkü ben ...ah sanırım şarkıya o anlayacakdedi ve tanıdık bir melodi çalmaya başladı James Arthur Impossible dı Geçmişte ona en sevdiğim
1000Kitap

Linalya

@Limvantae
·
Aylar önce yazdigim kurgunun mallık seviyesi
Balkondaydık 1 yıl öne taşındığım rezidansın çatıkatındaki balkonda yan tarafta aklımı bulandıran o adam yeni komşum vardı ama sadece kendini beğenmiş bir adamdan ibaretti benim için Tam yanımda ise yıllardır arkamda olan o adam vardı Günlerdir durgundum yemek yemiyordum ve Victor bunu fark etmiş olmalıydı, şimdi evimin tüm şehri gören balkonunda onun gögsünde yatıyordum üzerinde sadece eşofman vardı tonlu göğsü çıplaktı ben ise yalnızca gecelik ve uzun bir sabahlık giyordum . Aklımda geçmiş vardı yine geçmiş tarafından tüketiliyordum, Victor turuncu ıslak saçlarımı okşuyordu elinde şarap kadehi vardı "Neyin var Linalua?" diye sordu . Ağlamak istiyordum ağlamamak için dudağımı ıssırdım "Sadece sanırım yine eski karanlıgıma çekiliyorum sana verdiğim sözlerimi tutamadım" dedim bocaladı tüm bedeni hatta nefesi bile titredi ne ima ettığimi biliyordu döndü beni yavaşça kaldırdı,sabahlığı sıyırdı zayıfladığımı fark etti önce, sonra ise diğer izleri kollarımdaki göğüs dekoltemdeki bacaklarımdaki bedenimin müsait olan her yerindeki kesikleri... Vücudumda çok yara vardı , bana anlam veremediğim bir duygula baktı sabahlıkla gizlediğim yaralar ay ışığında gözükürken kızmasını bekledim ama onun gözleri doldu ve eğilip kollarımdaki izleri öptü ben ne zaman aktığını anlamadığım göz yaşıyla ona bakıyordum dudakları yavaşça boynumu buldu göğsümün üstündeki en derin ize bir öpücük bıraktı " Lanet olsun Linalya yapmayacağım demiştin...Önemi yok Linalyam...Işığım yaralı kadınım,yaraları tek tek saracağım sadece bana anlat o güzel gülümsemenin ardında gizlediğin duyguları bileyim" dedi zihnimde yankılandı Yaralı kadınım... ben onundum ve o benimdi ona bakarken onun bakışları dudaklarıma bukdu aramızdaki bağ her şeye rağmen ordaydı kimse önemli değildi beni öptü ama öyle öptü ki
1000Kitap