Ne acı çekiyorum ne de korkuyorum. Sizin gibi kaçmıyorum da... Bir zamanlar kaçmayı denemedim değil. Ama neden ya da nelerden kaçtığımı bilmem gerekiyordu önce. Yoksa düpedüz yaşamdan kaçmış olacaktım. Bu da pek belirsiz bir durumdu. Belirsizlikten hoşlanmam, bilirsiniz.
"Aşk nedir?"
"Neymiş?"
"Aşk Füsun'un karayolları, kaldırımlar, evler, bahçeler ve odalarda gezinirken ve çay bahçelerinde, lokantalarda ve akşam yemeği sofrasında otururken, ona bakan Kemal'in duyduğu bağlılık duygusuna verilen addır."