"Bir hikâyesi var her şeyin.Yolunu bulan suyun,eriyip donan mumun,basıp geçilen salyangozun, uçmaktan yorulan kuşun,karşıdan gelen yabancının...Her şeyin bir hikâyesi var,herkesin.Her bakışın, Her sesin,her nefesin bir hikâyesi var..."
"Ne sabahı göreyim,ne de sabah görüneyim;
Gündüzler size kalsın,verin karanlıkları !
Islak bir yorgan gibi sımsıkı bürüneyim;
Örtün,üstüme örtün,serin karanlıkları.
Uzanıverse gövdem,taşlara boydan boya;
Alsa buz gibi taşlar alnımdan bu ateşi.
Dalıp ,sokaklar kadar esrarlı bir uykuya,
Ölse,kaldırımların karasevdalı eşi...
"Bazen bazı acılar dinmeden üzerine yenileri gelir.Yaralanırsın, canın yanar ama ağır basan ruhunun acısı olabilir. Kötü hatıralara daha kötüleri eklenebilir ve içindeki öfke çaresizlik duygusuyla öyle bir birleşir ki ortada sen diye birşey kalmaz.