Uğur

Uğur
@elegantpoint
Dokunamadığın birini özlüyorsan, özlediğin kalbine dokunmuştur çoktan
Bir şey ters gitmeye başladı mı, insanı ağlatana kadar ters gider.
Reklam
Ölmüş olan biri artık hiçbir şey istemez, sevilmeyi de, kendisine acınmasını da, teselli edilmeyi de istemez.
Hep yalana inanmaya alışmış olanlar doğruya inanmakta güçlük çeker.
Her hakiki aşk, umulmadık dönüşümlere yol açar. Aşk bir milad demektir. Şayet "aşktan önce" ve "aşktan sonra" Aynı insan olarak kalmışsak Yeterince sevmemişiz demektir. Birini seviyorsan onun için yapabileceğin En anlamlı şey "Değişmektir!". O kadar çok değişmelisin ki , sen sen olmaktan çıkmalısın...
Unutmayınız, hor gördüğünüz her şey bir gün sizin de başınıza gelebilir.
Reklam