meryem

meryem
@elektrot
" Kalabalık beni sahiden sıktı. Ben ikide birde böyle oluyorum, bazen bütün insanları boyunlarına sarılıp öpecek kadar seviyorum, bazen da hiçbirinin yüzünü görmek istemiyorum. Bu nefret filan değil… İnsanlardan nefret etmeyi düşünmedim bile… Sadece bir yalnızlık ihtiyacı. Öyle günlerim oluyor ki, etrafımdan küçük bir hareket, en hafif bir ses bile istemiyorum. Fakat sonra birdenbire etrafımda bana yakın birilerini arıyorum. Bütün bu beynimde geçenleri teker teker, uzun uzun anlatacak birini. O zaman nasıl hazin bir hal aldığımı tasvir edemezsiniz."
Reklam
"... unuttum diyemem, fakat üzerimde bir tesiri kalmamış."
Gösterilmeyen sevgi,çok kez sevgi olmaktan çıkar.
Bana en çok dokunan ,suçlu olsam da olmasam da her zaman bir çeşit tabiat kanunla uyar gibi ,herkesten önce kendimi suçlu görmemdi.
Sayfa 9·Kitabı okudu
Edebiyat