Doğan cüceloğlu kişisel gelişim yazarlarında benim en beğendiğim ve saygı duyduğumdur. Bence olaylara bakış açısı ve okuruna bunu anlatış tarzı müthiş.
bence yazar tarihsel bilgiler ışığında güzel bir anlatımla yazmış.
okuyorum şu ana kadar güzel gidiyor. tavsiye ederim :)
yazarın devam niteliğinde 2. kitabını da alırım bu gidişle