Elif

Dağlarca “ Korkuyorum yaşamaktan ki çok güzel” derken çok yanılmış. Güzel değil yaşamak . Ya da güzeldi bir zamanlar.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bu kez de Turgut Uyar ‘ ı andım, Geyikli Gece’yi. “Halbuki korkulacak hiçbir şey yoktu ortalıkta / Her şey naylondandı o kadar. “
Alıntı
“Dünyanın bu delirmiş çağı da , bu alçalmış , bu obur , bu bencil çağı da geçecek ama , ne zaman geçecek?”
Alıntı
“O kadar ağır işler yükleyeceğiz ki onlara , düşünecek bir anlık zamanları bile olmayacak. Bu karıncalara hiçbir zaman başlarını bile kaşıyacak bir süre tanımayacağız. Hep iş , hep çalışma , hep açlık, hep yoksulluk , hep gelecek korkusu içinde olacaklar. Bu korkular onları kör , sağır, sersem , beyinlerini işlemez yapacak. İnsanfiller , insankarıncalara hep bunu yaparlar.”
Alıntı