Ax! Gecələr yatmamışam,
Mən sənə lay-lay demişəm.
Sən yatalı, mən gözümə
Ulduzları say demişəm.
Hər kəs sənə ulduz deyə,
Özüm sənə ay demişəm.
Səndən sonra həyatə mən,
Şirindisə, zay demişəm.
Neden bütün o uykusuz geceler sınırsız bir neşe ve mutlulukla dolu bir anmış gibi geçər....
Hayalperestimiz onu yalnızca baştan çıkarıcı rüyalarda mı gördü yani, hepsi hayali bir tutkudan mı ibaret?
Sayfa 25 - iş bankası kültür yayınları·Kitabı okudu
...sanırım nihayet ona olan aşkımı anlamış ve benim bu çaresiz aşkıma acımaya başlamıştı.Böyledir, mutsuzken başkalarının mutsuzluğunu da daha çok hissederiz..
Sayfa 43 - iş bankası kültür yayınları·Kitabı okudu